Elektroniczny obieg dokumentów – przygotowanie do obowiązkowego wdrożenia KSeF
W celu przygotowania jednostek do szkolenia z „Elektronicznego obiegu dokumentów”, które zostanie przeprowadzone przez Firmę Vulcan niezbędnym jest nadanie uprawnień do elektronicznego podpisywania dokumentów przez pracowników jednostek. W tym celu należy wypełnić i dostarczyć do CUW formularz „Wniosek o nadanie uprawnień do podpisu obiegu dokumentów VULCAN”, który dostępny jest na stronie internetowej CUW w zakładce „Do pobrania – Dla jednostki – Organizacyjne” (CUW_ Rybnik_85.1).
Uprawnienia dotyczą podpisów, które obecnie składane są na metryczkach do faktur, tj.:
- sprawdzono pod względem formalno-rachunkowym,
- sprawdzono pod względem merytorycznym,
- ustawa prawo zamówień publicznych,
- zakup związany z działalnością (np. opodatkowaną, zwolnioną, mieszaną),
- wydatek mieści się w planie finansowym (podpisuje zawsze dyrektor jednostki, zastępca dyrektora).
Proszę o wyznaczenie osób odpowiedzialnych oraz osób zastępujących.
Wniosek należy dostarczyć do 3 października 2025 roku. W przypadku pytań należy kontaktować się z informatykami CUW pod numerami telefonów 32 4390691-5.